Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΚΙΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΚΟΠΙΑ [1]

Ο
ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΚΙΠΟΥΛΟΣ
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ
ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΚΟΠΙΑ
[1]
Αγαπητοί φίλοι, πρόσφατα γίναμε κάτοχοι του
σπάνιου βιβλίου «Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ Η ΠΟΡΝΗ» του επί 22 έτη «Μάρτυρα του Ιεχωβά» κ.
Χρήστου Βακίπουλου το οποίο περιέχει σπουδαία ντοκουμέντα για την εταιρία
Σκοπιά. Το Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον ξεκινάει από σήμερα να δημοσιεύει επιλεγμένα
αποσπάσματα από το βιβλίο με την ελπίδα οι μάρτυρες της Σκοπιάς να αντιληφθούν
το μέγεθος της πλάνης στην οποία βρίσκονται, αλλά και οι Ορθόδοξοι απολογητές
της πίστης να βρουν νέα όπλα ενάντια στην αίρεση με το όνομα «Μάρτυρες του
Ιεχωβά».
Ευχαριστούμε τον κ. ΔΗΜΗΤΡΙΟ
ΣΑΛΑΜΣΑ και το ιστολόγιό του ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ για την παραχώρηση του
βιβλίου.
|
ΠΡΟΛΟΓΟΣ &
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Στο βιβλίο αυτό γίνεται μια συνοπτική
εξιστόρηση γεγονότων με έντονες αναμνήσεις του συγγραφέα και εκδότη.
Σ' αυτή την Άγια
πολυεθνική, εκδοτική, βιβλική και Φυλλαδική Εταιρεία Σκοπιά,
δαπανήθηκαν τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου. Καταγγέλλοντας αυτή την
οργάνωση, κάνω γνωστό σε όλο τον κόσμο, ιδιαίτερα σ' αυτούς που δεν το
γνωρίζουν, ότι: Αυτό το πνευματικό τέλμα, με το γλοιώδες κυβερνών Σώμα, που
σήμερα είναι γνωστό σε όλο τον κόσμο σαν Μάρτυρες του Ιεχωβά, είναι οι παλαιοί
Ρωσσελλίστες, Σιωνιστές, με την επωνυμία
Σπουδαστές
των Γραφών,
και την προσωνυμία Χιλιαστές.
Στις συνεχόμενες αλλαγές
της επωνυμίας αυτού του συνδικάτου, υπήρχε πάντοτε η σκοπιμότητα της προβολής
των ατόμων που κυβερνούσαν αυτή την οργάνωση, και η υπεροχή του «αδιάβλητου»
στο χαρακτήρα τους.
Στην πολυκύμαντη ιστορία
της απάτης που ασκούσαν επάνω σε άτομα, που το μόνο τους λάθος ήταν ότι
αγαπούσαν το Θεό, άλλαζαν τακτικά τις προσωνυμίες της οργάνωσης για να φαίνονται
ανανεωμένοι, σαν το ιερό πουλί, το Φοίνικα.
Η ιστορία αυτής της
οργάνωσης, αρχίζει με τον πυρήνα που δημιούργησε ο Ρώσσελλ το έτος 1877. (Βλέπε
φωτοτυπία βιβλίου Άγγελος της Λαοδικείας, σελ. 12).
Αυτή η χρονολογία, ήταν η
δραστηριοποίηση του Ρώσσελλ, όταν συνέπραξε με τον προηγούμενο ψευδοπροφήτη Ν.
Μπάρμουρ, του «Εωθινού Κήρυκα».
Η προοδευτική συνεργασία
τους, που κατέληξε σε ιλαροτραγωδία, έφερε ανάγκες καινούργιων
συνεργατών.
Έτσι, στο έτος 1879 παρουσιάζεται στο προσκήνιο
το νέο δημοσιογραφικό όργανο ΣΚΟΠΙΑ του ΠΥΡΓΟΥ, που εκδότης
ήταν πια, μόνο ο Κάρολος Τέιτζ Ρώσσελλ.
Εξουσιοδοτημένος στην
προεδρία, για την καινούργια αυτή εκστρατεία, από τους ίδια με αυτόν εβραϊκής
καταγωγής μετόχους, ίδρυσε τη Βιβλική και Φυλλαδική Εταιρεία
Σκοπιά.
Ο πύρινος διωγμός του
εβραϊκού στοιχείου στην Ευρώπη κατά το έτος 1878, έδωσε ανάγκες τέτοιες, στους
ομογενείς του εβραϊκού στοιχείου διεθνώς, που δραστηριοποίησαν αυτούς που
κρατούσαν στα χέρια τους τον πλούτο του χρυσού.
Στην προσπάθειά τους να
στελεχώσουν μια οργάνωση που να ανταποκρίνεται στις επιδιώξεις τους, έκαναν ένα
συνέδριο στη Βασιλεία της Ελβετίας το έτος 1897, διακηρύττοντας το σκοπό και τις
επιδιώξεις τους.
Χαρακτήρισαν αυτή
την οργάνωση Σιωνιστική και διακήρυξαν τους σκοπούς του Σιωνισμού με τέσσερα
άρθρα. (Βλέπε φωτοτυπίες από το βιβλίο Ζωή, σελίδες 159, 160, 161, 180,
181 του Δικαστή Ιωσήφ Ρόδερφορδ).
Τα 206
μέλη των Μετόχων αυτής της Εταρείας παραλληλέσθηκαν με τα 206 κόκκαλα
του ανθρώπινου σώματος.
Έτσι, από τότε μέχρι
σήμερα, αποτελούν το ΚΥΒΕΡΝΩΝ ΣΩΜΑ, οι κατά καιρούς διορισμένοι
ΜΕΤΟΧΟΙ της Εταιρείας Σκοπιά.

Βιβλίον ΖΩΗ του Ρόδερφορδ,
σελίς 159.

Διά το 1925

Εις το βιβλίον Παράδεισος,
σελ. 188 λέει ότι η προφητεία εκπληρώθηκε το 1918.



Από το έτος λοιπόν 1877, που δημιουργήθηκε αυτός
ο πυρήνας, μέχρι το έτος 1931, με την πολυποίκιλη δραστηριότητα, απέδειξαν στον
εαυτό τους, και στον κόσμο όπως ισχυρίζονται, ότι:
Ο Θεός τοποθέτησε αυτούς,
σαν τον πιστό και φρόνιμο δούλο, να διαχειρίζονται τα επουράνια συμφέροντα στη
γη, και να κυβερνήσουν τον κόσμο που θα προσηλύτιζαν.
Όλοι οι άλλοι άνθρωποι,
που θα αντιδρούσαν ενεργά ή παθητικά στον πιστό και φρόνιμο δούλο, θα
καταστρέφονταν στον Αρμαγεδώνα.
Στην προσπάθεια τους να επιβληθούν στην κοινή
γνώμη σαν θρησκεία της Αγίας Γραφής, στις 30 Ιουλίου του έτους
1931 στο Κολόμπους του Οχάιο της Αμερικής, έκαναν πάλι τη στροφή στην
αλλαγή προσωνυμίας.
Με μια συνέλευση
δημαγωγίας, πληροφόρησαν τους προσήλυτους ότι κατόπιν προσευχής στο Θεό,
αποφάσισαν να ονομάζονται Μάρτυρες του Ιεχωβά, σύμφωνα με το
εδάφιο της Αγίας Γραφής Ησαΐας μγ' 12.
Όπως πάντοτε, η απόφαση
του Φρόνιμου δούλου έγινε αποδεκτή από τους προσήλυτους δια
ανατάσεως της χειρός, και έτσι το ψήφισμα γέννησε το αποτέλεσμα, επειδή δεν
υπήρχε περιθώριο εκλογής στους προσήλυτους.
Έτσι, από
Σιωνιστική οργάνωση, έγιναν Μάρτυρες Ιεχωβά. Από τότε, και μέχρι
σήμερα, αυτό το πολυεθνικό όργανο, ονομάζεται Μάρτυρες του Ιεχωβά.
Επειδή η διδασκαλία της
ιλαροτραγωδίας, μαζί με το δογματισμό της εμπάθειας, συναντά διάφορες
αντιδράσεις από το πλατύ κοινό, η εξουσία στους προσήλυτους ασκείται με
αυστηρότητα.
Με Ταλμουδικές διατάξεις,
συνιστά στους προσήλυτους κοινωνικές μεταβολές και προβολές εκ διαμέτρου
αντίθετες με το κοινωνικό σύνολο και τις δραστηριότητές του.
Απειλεί τους ανυπότακτους
και τους παραβάτες του Ταλμουδικού κανόνα με αποκοπή και επιδεικνύοντας το σπαθί
του Αρμαγεδώνα, υποβάλλει χαρακτήρες.
Πολλοί φιλόσοφοι
τυραννοκτόνοι, όπως ο Κάσιος και ο Κάσκας, φιλοσόφησαν την ανθρώπινη νοημοσύνη
με τα αποφθέγματα: «Ο κάθε σκλάβος έχει στο χέρι
του τη δύναμη να λύσει τα δεσμά του».
Ο δούλος Επίκτητος,
αναφερόμενος στη ζωή του δούλου, λέγει: «Κανένας δε μπορεί να μ'
εμποδίσει, κανένας δε μπορεί να με βιάσει να χρησιμοποιώ τις σκέψεις μου, παρά
όπως εγώ θέλω».
Σε άλλες άκρες των καιρών, με διαφορετικές
κοινωνικές αντιλήψεις της ζωής, ο Αϊνστάιν θα συνομολογήσει λέγοντας:
«Ένας έμφυτα ελεύθερος
και συνειδητός άνθρωπος, μπορεί να καταστραφεί σαν άτομο, αλλά δεν μπορεί ποτέ
να υποδουλωθεί ή να χρησιμοποιηθεί σαν τυφλό όργανο».
Σ' αυτή όμως την οργάνωση του κυβερνώντος
σώματος, παράλληλα με τη σωματική κατά γράμμα δουλεία που χρησιμοποιείται όπως
στους αρχαίους χρόνους, γίνεται και επιμελημένη χειρουργική επέμβαση στον
εγκέφαλο των ατόμων, που προσηλυτίζονται.
Με το δογματικό νυστέρι
που χρησιμοποιεί για τις επεμβάσεις στον εγκέφαλο, κάνει απόξεση της
διανοητικής λειτουργίας των ατόμων.
Έτσι το άτομο που θα
δεχθεί να υποβληθεί σ' αυτή την εγχείρηση της ανακαίνισης του μυαλού του,
παθαίνει ανεπανόρθωτη ζημιά. Παύει πια να έχει επαφή με το περιβάλλον. Καταντά
ένα απόκοσμο άτομο, που από τις πολλές Ταλμουδικές οδηγίες, έχασε τον
προσανατολισμό του. Έτσι για να περάσει στο απέναντι πεζοδρόμιο της ζωής,
χρειάζεται τη χειραγωγία του Πιστού και φρόνιμου Δούλου.
Μολονότι, λοιπόν, οι
ανθρώπινες απόψεις των φιλοσόφων για την ανθρώπινη νοημοσύνη μπορεί να είναι
τοποθετημένες σε σχετικό βαθμό, η άποψη του Θεού επάνω στο ζήτημα αυτό διαφέρει
κατά το ότι διαβάζουμε γι' αυτούς που δημιουργούν οργανωμένες απάτες σε
απλοϊκούς.
«Επειδή η κατά του
πονηρού έργου απόφασις δεν εκτελείται ταχέως, δια τούτο η καρδία των υιών των
ανθρώπων είναι όλη έκδοτος εις το να πράττη το κακόν, Εκκλησιαστής η'
11».
Και σ' αυτούς, που
παράλληλα με τις προειδοποιήσεις, εξακολουθούν να υποστηρίζουν τέτοιους πιστούς
και φρόνιμους δούλους οργανωμένης απάτης, σε βάρος άλλων, λέγει: «Και καθώς απεδοκίμασαν
το να έχωσιν επίγνωσιν του Θεού, παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εις αδόκιμον νουν, ώστε
να πράττωσι τα μη πρέποντα».
«Οίτινες, ενώ
γνωρίζουσι την δικαιοσύνην του Θεού, ότι οι πράττοντες τα τοιαύτα είναι άξιοι
θανάτου, ουχί μόνο πράττουσιν αυτά, αλλά και συνευδοκούσιν εις τους πράττοντας.
Ρωμαίους α' 28, 32».
Ο Αϊνστάιν ομιλεί για έμφυτα ελεύθερους και
συνειδητούς ανθρώπους και συμφωνεί μαζί του και η Αγία Γραφή με τα ανωτέρω
εδάφια. Και
οι αρχαίοι φιλόσοφοι που αναφέραμε, μιλούν για ελεύθερες σκέψεις, που
προέρχονται από φυσικές, ελεύθερες συνειδήσεις. Εάν όμως ένας άνθρωπος,
διαβρώσει με ιδιοτελή σκοπιμότητα τη συνείδησή του, και πάνω σ' αυτή τη
διαβρωμένη συνείδηση, δημιουργεί σκάνδαλα πνευματικά, διανοητικά, κοινωνικά
και ηθικά, τότε για ποιά συνείδηση μιλούμε;
Ποιά είναι αυτή η
συνείδηση, που μπορεί το κοινωνικό σύνολο να αποδέχεται χωρίς να αντιδρά, και
ανάλογα με τα άτομα, να γίνονται και ανάλογες αντιδράσεις;
Ποιοι, λοιπόν, έχουν την
ευθύνη για τις αντιδράσεις, που προέρχονται από άτομα που κινούνται είτε
παθητικά είτε ενεργητικά ;
Ποιες είναι αυτές οι
συνειδήσεις, που παρ' όλη τη δημαγωγική δραστηριότητά τους, αξιούν μεταχείριση,
ίση, και προστασία από το κοινωνικό σύνολο που σκανδαλίζουν και το προκαλούν
συνεχώς;
Θα καταβληθεί προσπάθεια αντικειμενικότητας στην
εξιστόριση των γεγονότων, για τις δραστηριότητες αυτής της ωραίας κυρίας που
λέγεται «Μάρτυρες του Ιεχωβά». Με τις υστερικές φωνασκίες της,
τώρα που έγινε μεγάλη και δυνατή, ασεβεί, υβρίζει και λασπολογεί εναντίον των
πάντων, και αυτών που την εγκαταλείπουν.
Επειδή δεν συμφωνούν στην
απατηλή δοξασία της, απαγορεύουν τους προσηλυτισμένους να επικοινωνούν με
αυτούς που αποκόπτει. Απειλεί όλο τον κόσμο με Αρμαγεδώνειο Θάνατο, και όταν όλα
αυτά δεν συμβάλλουν στην προώθηση του χρηματισμού, αρνείται οποιονδήποτε
διάλογο, με το πρόσχημα: Δεν μιλάω με αντίχριστους.
Μέσα σ' αυτή την οργάνωση της απάτης, ανέβηκα όλα
τα σκαλοπάτια στις «πνευματικές» σκάλες της ιεραρχίας, σε όλες τις θέσεις
υπηρεσίας.
Κατά τη μακρά παραμονή μου, χόρτασα από
αντιγραφική διδασκαλία και απέκαμα από φανατισμό μέχρι το 1981, όταν ήλθα σε
ανοικτή ρήξη με το προεδρείο του τμήματος της Ελλάδας και τους πληρωμένους
μισθοφόρους και φονιάδες του πνεύματος. Αφού πέταξα στα μούτρα
τους το προσωπείο της απάτης που μου είχαν φορέσει, τους εγκατέλειψα.
Μετά από τη θέση που
διατήρησα στο να μελετάω μόνο την Αγία Γραφή, απόρριψα όλα τα συγγράμματα της
Εταιρείας Σκοπιά σαν περιττώματα. Έτσι με απέκοψαν από την επικοινωνία τους και
λασπολόγησαν την προσωπικότητά μου με τους πιο χυδαίους χαρακτηρισμούς. Αυτό
βέβαια ήταν επόμενο, γιατί το πολίτευμα και η συνήθεια αυτής της οργάνωσης είναι
η λάσπη.
Εάν ο αναγνώστης
είναι προσήλυτος, παρακαλείται να μη βγάλει συμπεράσματα αν δεν διαβάσει όλο το
βιβλίο. «Υποφέρετε με να λαλήσω·
και αφού λαλήσω, εμπαίζετε». ΙΩΒ ΚΑ' 3.
Αυτά που θα διαβάζετε
προοδευτικά, θα βλέπετε με στοιχεία και αριθμούς όλη την απατηλή δραστηριότητα
αυτής της Νεβρωδικής οργάνωσης.
Μερικοί - μερικοί
φανατικοί, θρησκόληπτοι, ίσως στεναχωρηθούν, και οι μισθοφόροι να πεισμώσουν
περισσότερο. Εάν όμως δεν παραδεχθούν τα στοιχεία, εξ αιτίας της άγνοιας του
φανατισμού, ας παραμερίσουν τουλάχιστον την προκατάληψη και τη μισαλλοδοξία, για
να διακρίνουν την απάτη αυτής της εκδοτικής Εταιρείας Σκοπιά.
Οι μισθοφόροι για να αποπροσανατολίσουν τους ανωτέρω, θα κοροϊδέψουν προκλητικά
για τα παρατιθέμενα στοιχεία του βιβλίου, και θα απαγορεύσουν με ποινές
αποκοπής, αυτούς που θα αγοράσουν το βιβλίο για να το διαβάσουν. Γι’ αυτούς όμως
και την προσωπικότητά τους, θα ασχοληθούμε και θα τα πούμε
εκτενέστερα.
[...] Ξέρουμε τώρα μ' αυτά
που γράφονται, οι οργανωτικά σκεπτόμενοι θα πουν:
Τόσον καιρό δεν τα έλεγε
αυτά. Τώρα που τον έδιωξαν τα λέει; Δυο εκατομμύρια μάρτυρες δεν τα είδαν και τα
είδε αυτός ο έξυπνος;
Απαντούμε μ' αυτό το σύγγραμμα σ' αυτούς και σ'
άλλους απληροφόρητους:
1ον Δεν με
έδιωξαν, έφυγα μόνος μου, αηδίασα και εγκατέλειψα, αφού πρώτα κατάγγειλα την
απάτη.
2ον
Πληροφορούμε τον κάθε τέτοιου είδους ετεροκίνητο αναγνώστη ότι: Στην εκατό ετών
ιστορία αυτής της οργάνωσης, πάνω από δέκα εκατομμύρια προσήλυτοι τα είδαν και
εκθέτοντας την απάτη εγκατέλειψαν.
Αυτοί χαρακτηρίσθηκαν
πονηροί δούλοι, αποστάτες και λασπολογήθηκαν οι προσωπικότητές τους με χυδαίους
χαρακτηρισμούς. Μετά ρίχθηκε το σύνθημα στους πιστούς προσήλυτους που
απόμειναν, ότι:
«Ο Θεός κοσκινίζει
τους πιστούς». (Βλέπε φωτοτυπία βιβλίου,
έτους 1982, σελίς 63).
Εάν αυτά που γράφονται είναι υπερβολές ή ψέματα,
είμαι εγκαλούμενος. Είμαι υποκείμενος σε ποινικές κυρώσεις. Και μια και τώρα,
αυτή η Νεβρωδική Εταιρεία ΣΚΟΠΙΑ, θα πάρει και άδεια ευκτήριων οίκων στην
Ελλάδα, όπως ελπίζει, θα χαρώ πολύ να βρεθώ σε διάλογο αρμοδίως.
Όταν θα έλθω αντιμέτωπος
με αυτόν τον Γολιάθ, δεν θα έλθω με θυρεούς κοινωνικής υπόστασης, και δεν θα
χρησιμοποιήσω καλοταϊσμένες ασπίδες, πολιτικής δικολαβίας. Δεν έχω πίσω μου
οργανωμένο Φιλιστιακό στράτευμα, ούτε πρόκειται να με υπερασπίσουν δορυφόροι
ψευδομάρτυρες.

Είμαι μόνος και έρχομαι εν
τω ονόματι του Θεού μου, που αυτός ο Θεός είναι Πνεύμα. Του Θεού του Πνεύματος
της Αγίας Γραφής. Που αυτή η Πολυεθνική εκδοτική Εταιρεία, του Πιστού και
Φρόνιμου Δούλου, με το σχήμα Μάρτυρες του Ιεχωβά, το καπήλευσαν.
Αυτά τα 206 κόκαλα του
ανθρώπινου σώματος, που όπως λέγουν οι ίδιοι, αντιπροσωπεύουν τα 206 μέλη του
ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΟΣ ΣΩΜΑΤΟΣ της Εταιρείας, σκύλευσαν πολλά πρόσωπα,
επειδή δεν τους αντιστάθηκαν.
Γιατί όπως λέγει και ο
απόστολος Ιάκωβος στην επιστολή του Ε' 5, 6: «Εντρύφησαν επί της γης
και εσπατάλησαν έθρεψαν τις καρδιές τους για την ημέρα της σφαγής. Καταδίκασαν
και εφόνευσαν τον δίκαιον, ενώ αυτός δεν τους αντιστάθηκε».
Φεύγοντας μέσα από
αυτόν τον εφιάλτη, είπα να μην ασχοληθώ πλέον με αυτό το άθλιο
κατασκεύασμα, που λέγεται Πιστός και Φρόνιμος Δούλος.
Είδα όμως πολλούς
που εγκατέλειψαν αυτή την οργάνωση, να χάνονται μέσα στον κόσμο, βλασφημώντας
και αρνούμενοι το Θεό. Είδα αυτό το άθλιο συλλογικό όργανο να
περιέρχεται την ξηρά και τη θάλασσα για να βρει έναν, να τον κάνει
προσήλυτο. Και αφού τον ψαρεύει να
τον κάνει τελικά «Υιόν της γεέννης διπλά από αυτούς. ΟΥΑΙ
λοιπόν εις αυτούς. Ματθαίος ΚΓ' 15».
Γι’ αυτό είπα: να
φωνάζω, να γράψω, για να μάθουν όλοι, προσήλυτοι και άλλοι. Να μάθει ο κόσμος
όλα όσα συμβαίνουν μέσα σ' αυτή την οργάνωση, που με την ευσεβοφανή συμπεριφορά
αυτού του συλλογικού οργάνου της ΣΚΟΠΙΑΣ, παγιδεύονται άνθρωποι. Αφού
τους ναρκώσουν, τους φορτώνουν στις γαλέρες της εκδοτικής Εταιρείας Σκοπιά.
Τότε κωπηλατούν σε όλη τη ζωή τους, με το ρυθμό του γκογκ του Πιστού και
Φρόνιμου Δούλου.
Κατά καιρούς, μέσα στα
σκοτεινά και ανήλια αμπάρια αυτής της γαλέρας ακούγεται και μια φωνή της
ενθάρρυνσης. Για την ανανέωση του
ηθικού, στους δεμένους σκλάβους κωπηλάτες, της εκδοτικής Εταιρείας Σκοπιά,
ακούγεται η παρηγοριά.
— «Φτάνουμε
στο νησί του παραδείσου με τη χιλιετή βασιλεία».
— «Εκεί θα
ξεκουραστείτε ελευθερωμένοι».
— «Εκεί θα
ζήσετε αιωνίως, τρώγοντας χόρτα και καρπούς, και μπιφτέκια συνελεύσεων χωρίς
κρέας».
— «Εκεί τα
θηρία δεν θα σας επιτίθενται».
— «Εκεί θα
αλλάζουμε τις μασέλες του λύκου και του λεονταριού».
— «Εκεί θα
βρούμε τον αναστημένο Αβραάμ».
— «Εκεί θα
βρούμε το ληστή του σταυρού που είχε πει: μνήσθητί μου Κύριε όταν έρθεις στην
βασιλεία σου».
— «Εκεί θα,
θα, θα, θα, θα, θα,...
Τώρα τραβάτε κουπί
στο «έργο του Κυρίου», «πουλάτε βιβλία, περιοδικά, διαφημιστικά φυλλάδια, κάντε
συνδρομητές, δίνετε την εισφορά σας στα κουτιά καλές ελπίδες». Στο κουτί για
τους ιεραποστόλους, στο κουτί της συνέλευσης, στο κουτί της περιοχής και στο
κουτί για τα στραβά σας τα μάτια, που εμείς θα σας τα ανοίξουμε, για να δείτε το
νησί του παραδείσου.
«Διότι αφού ήνοιξα
στόμα, βοώ, φωνάζω βίαν και αρπαγήν όθεν ο λόγος του Κυρίου, έγινεν εις εμέ προς
ονειδισμόν και προς χλευασμόν όλην την ημέραν. Και είπα, δεν θέλω αναφέρει περί
αυτού, ουδέ θέλω λαλήσει πλέον εν τω ονόματι αυτού.
Όμως ο λόγος αυτού ήτο
εν τη καρδία μου ως καιόμενον πυρ περικεκλεισμένον εν τοις οστέοις μου, και
απέκαμον χαλινόνων εμαυτόν, και δεν ηδυνάμην πλέον. Ιερεμίας Κ' 8,
9».
«Διότι ήκουσα ύβριν
παρά πολλών τρόμος πανταχόθεν. Κατηγορήσατε, λέγουαι, και θέλομεν κατηγορήση
αυτόν... Ιερεμίας Κ' 10».
Αλλά με την έρευνα του
λόγου του Θεού και όχι της Σκοπιάς, μάθαμε την κατοικία αυτής της
Πολυώνυμης Εταιρείας του Σεναχειρείμ, μάθαμε την έξοδόν του και
την είσοδόν του, και την κατά του Θεού και του Χριστού λύσσα του. Το όνομα
Σεναχειρείμ σημαίνει: ο Θεός Σιν, έχει πολλαπλασιάσει τους αδελφούς.
Σ' αυτό το βιβλίο δεν
υπάρχει καμιά πρόθεση, ούτε εμπάθεια του συγγραφέα για να κατηγορηθούν άτομα
που με «ελαφρά τη καρδία» πίστεψαν στα κελεύσματα αυτής της πολυώνυμης ωραίας
Κυρίας, και κατεστάθησαν «εν αγνοία» τους ίσως, θύματα για
εκμετάλλευση.
Ο συγγραφέας στο βιβλίο
του αυτό, στρέφεται εναντίον της οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά.
Εναντίον αυτής της
πολυεθνικής εκδοτικής Εταιρείας του κυβερνώντος σώματος, του πιστού και φρόνιμου
δούλου και των δορυφόρων μισθωτών Μανδαρίνων της.
Καταγγέλλει αυτό το
συλλογικό όργανο σαν άκρως επιχειρησιακό, εμπορικό και αποκαλεί κάπηλους όλους
τους ιεροφάντες της Εταιρείας.
Μόνοι τους
ομολογούν, στο βιβλίο του έτους 1983, σελίς 79, ότι η Εταιρεία αυτή χρειάζεται
άτομα με πολλές επιχειρηματικές ικανότητες.
(Βλέπε φωτοτυπία
βιβλίο).

Το σύγγραμμα αυτό δεν
διακατέχεται από μισαλλοδοξία και φανατισμό.
Αυτά που γράφονται και οι
χαρακτηρισμοί που δίδονται μέσα από την Αγία Γραφή, δεν προσάπτονται σε
πρόσωπα, που παρά την ανάμιξή τους ενεργά στο απατηλό κύκλωμα της «Αγίας»
οργάνωσης, ενήργησαν ή ενεργούν ακούσια.
Ο αναγνώστης, που
στα χέρια του θα πέσει αυτό το σύγγραμμα, παρακαλείται να δείξει
μακροθυμία. Αφού διαβάσει όλο το κείμενο και βγάλει το δικό του
συμπέρασμα, ας πάρει μόνος του την απόφαση, ποιά θέση θα κρατήσει στην
κοινωνία, σαν άνθρωπος με αξιοπρέπεια. Ας πάρει μόνος του την
απόφαση, ποιά θέση θα κρατήσει απέναντι στο Θεό, και το πνεύμα της Αγίας Γραφής,
γιατί ο λόγος του Χριστού, «πνεύμα είναι και ζωή».
«Διότι υπάρχουσι
πολλοί και ανυπότακτοι ματαιολόγοι και φρενοπλάνοι, μάλιστα οι εκ της περιτομής
τους οποίους πρέπει να αποστομώνομε· οίτινες ανατρέπουsι
ολόκληρους οίκους, διδάσκοντας όσα δεν πρέπει, χάριν αισχρού κέρδους, Τίτον Α'
10».
Η λέξη Φανατισμός, θυμίζει
εικόνες της ιστορικής περιόδου σκοτεινού μεσαίωνα. Η ρίζα της
σημαίνει:
1) Υπέρμετρος και τυφλός
ζήλος.
2) Ο μετά πάθους
ενθουσιασμός υπέρ της θρησκείας.
3) Ο αναπτύσσων το μίσος
κατά των άλλα ασπαζομένων. Επί είκοσι δύο χρόνια, υπήρξα ένα τέτοιο
φανατικό θρησκόληπτο και μισαλλόδοξο άτομο, υπηρετώντας μια οργάνωση που
σκλαβώνει το πνεύμα των ανθρώπων και τους χρησιμοποιεί όργανά της, να προωθούν
τα οικονομικά συμφέροντα μιας Εκδοτικής Εταιρείας.
Σκεπασμένη με προβιά
προβάτου, κρατεί στα χέρια σαν Μεσσίας Σωτηρίας, την Αγία Γραφή και την
καπηλεύεται σε αμαθείς και αστήρικτους που διψούν για λίγο πνευματικό
νερό.
ΤΕΛΟΣ
ΠΡΟΛΟΓΟΥ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΒΑΚΙΠΟΥΛΟΣ
«Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ Η
ΠΟΡΝΗ»
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
1984
Αντιαιρετικόν
Εγκόλπιον www.egolpion.com
12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
2012
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου